پیام نوروزی مدیرعامل

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید     وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

مکن زغصه شکایت که در طریق طلب       به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید

حلول سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن را خدمت شما همکاران گرامی و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می‏کنم و امیدوارم در فرصت ماه مبارک رمضان، همزمان با تجدید حیات طبیعت، زنگار از دل بزداییم و در مسیر بندگی خداوند متعال و خدمت به خلق، کوشا باشیم.
همکاران گرامی، سال 1402 برای مجموعه چرخشگر در کنار همه چالش ‏هایی که سپری شد، توام با خاطرات شیرین و دلنشینی بود. خرید دستگاه ‏های جدید، ثبت رکوردهای پیاپی تولید، بهبود اوضاع معیشتی و افزایش حقوق همکاران عزیز، و از همه مهم ‏تر، شروع موفقیت ‏آمیز تولید نمونه اولیه گیربکس 5 سرعته جدید برای اولین بار در شرکت چرخشگر، جزء رویدادهای مهم، غرورآفرین و به یادماندنی بود که به عنوان برگ زرینی در دفتر افتخارات شرکت چرخشگر برای همیشه ثبت و ضبط گردید. بی‏ شک، تمامی این موفقیت‏ ها و شادکامی ‏ها در سایه همدلی و تلاش مضاعف همه همکاران عزیز میسر گردیده و همگان را به آینده‏ای روشن، بیش از پیش امیدوار می ‏سازد. ادامه روند خلق روزهای روشن با برنامه‏ هایی که برای تولید گیربکس‏های 16 سرعته، 9 سرعته، 6 سرعته و جعبه فرمان که از سال آتی آغاز می‏ گردد، مسیری زیبا و پر امید را به همراه خواهد داشت و افق‏های دوردست را برایمان، به تحقیق، پر جلوه‏ تر و روشن ‏تر خواهد نمود. بله! ما می‏توانیم! باید باور کنیم که می‏توانیم.

اینجانب، مجددا حلول سال جدید و نوروز باستانی را حضور تک‏ تک اعضای خانواده بزرگ و گرانقدر گروه صنعتی ایران خودرو دیزل و شرکت چرخشگر، شادباش عرض نموده و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، سالی سرشار از شادکامی و بهروزی در ظل توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم ارواحنا فداه را برای همگان آرزومندم.

                                                                                                                                      علی عمرانی

                                                                                                                                        مدیر عامل