بازدید فرماندار تبریز از شرکت چرخشگر

به گزارش روابط عمومی شرکت چرخشگر، ظهر امروز دوشنبه 6 آذرماه، دکتر یونس فاتح، فرماندار محترم کلانشهر تبریز و هیئت همراه ایشان از شرکت چرخشگر بازدید نمودند.

در این بازدید فرماندار تبریز از نزدیک در جریان  فعالیت ها و دستاوردهای شرکت چرخشگر قرار گرفته و پیرامون مسائل مختلف و مربوطه بحث و تبادل نظر گردید.

در طی این بازدید دکتر عمرانی گزارشی از عملکرد شرکت به حاضرین ارائه و ضمن بیان توانمندیهای موجود در این مجموعه صنعتی، اقدامات انجام یافته در خصوص افزایش عمق ساخت داخل محصولات در سالنهای پوسته تراشی، دنده زنی، عملیات حرارتی، مونتاژ و سالن L90 را تشریح و بر لزوم حمایت از تولید داخل تاکید نمود. مدیرعامل شرکت چرخشگر در خصوص پروژه های آتی شرکت گفت: ما در راستای افزایش سبد محصولات، پروژه تولید گیربکس 5 سرعته را در دست اقدام داریم. وی همچنین بومی سازی صد در صدی گیربکس S6-90 و ورود به حوزه تولید گیربکسهای راهسازی را از جمله برنامه های آینده این شرکت دانست.

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه این دیدار فرماندار محترم کلانهشر تبریز به اتفاق هیئت همراه از سالنهای تولیدی، زمین ورزشی چمن و نیز سالن ورزشی سرپوشیده جدید شرکت بازدید و از دست اندرکاران آن تشکر کرد. دکتر فاتح  توجه به سلامت روحی و جسمی کارکنان در واحدهای صنعتی را مهم دانسته و از اقدامات مجموعه مدیریتی شرکت در این راستا قدردانی نمود. فرماندار کلانشهر تبریز ضمن تاکید برحمایت از تولید داخلی به منظور شکوفایی  اقتصادی و تحقق شعار سال گفت: اولویت اصلی ما حمایت همه جانبه از بخش تولید، اشتغال زایی و رفع موانع تولید می باشد.