بازدید دکتر پزشکیان از شرکت چرخشگر


دکتر پزشکیان نماینده منتخب مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی امروز سی ام فروردین ماه در شرکت چرخشگر حضور یافته و از نزدیک با مدیران و کارکنان این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت چرخشگر، در این بازدید دکتر عمرانی ضمن خیر مقدم به مهمانان در خصوص عملکرد شرکت در سالیان گذشته، تولیدات، دستاوردها، خودکفایی های صورت گرفته، پروژه های در دست اقدام و برنامه های آتی شرکت مطالبی را ارائه نمود.
مدیرعامل شرکت چرخشگر با اشاره به عملکرد سه سال اخیر و ثبت رکوردهای مختلف تولید در این مدت گفت: شرکت چرخشگر اخیرا موفق به طراحی و تولید گیربکس 5 سرعته جدید برای انواع خودروهای پیکاپ، وانت و ون نموده که تست های اولیه خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و ما برای اولین بار صاحب تکنولوژی طراحی از بیس گیربکس در شرکت چرخشگر شده ایم و این دستاورد مهمی برای صنعت گیربکس سازی کشور می باشد. همچنین در ادامه خودکفایی محصولات، گیربکس 16 سرعته که نیاز اساسی ناوگان حمل و نقل کشور می باشد را تا عمق 50 درصد داخلی سازی کردیم و در تلاش هستیم ان شاءلله امسال این گیربکس را برای اولین بار در کشور تولید کنیم و نیاز خودروسازی تجاری کشور را از تامین این گیربکس از خارج کشور مرتفع نماییم. وی در ادامه صحبت های خود افزود، اکنون شرکت چرخشگر شاهد افزایش میزان تولید و ایجاد ثبات و پایداری در روند تولید می باشد که ادامه این مسیر نیازمند حمایت از تولید ملی در سطح کشور و حل مشکلات مرتبط با تخصیص ارز برای مجموعه های خودروسازی است. وی در این جلسه از مسئولین استانی بویژه آقای دکتر پزشکیان نماینده محترم مجلس شورای اسلامی خواست تا نسبت به پیگیری و حل این مشکل مساعدت لازم را بعمل آورند تا با رفع آن، بستر خدمت رسانی به جامعه صنعتی کشور، بیش از پیش مهیا شود.


در ادامه این بازدید، آقای دکتر پزشکیان ضمن ابراز خرسندی از این بازدید و تشکر از اقدامات انجام یافته و پیشرفت های حاصل شده در شرکت چرخشگر گفت: امیدوارم با همکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی با بخش تولید و صنعت شاهد رفع موانع تولید و استفاده حداکثری از توانایی ها و ظرفیت های موجود در کشور از جمله شرکت چرخشگر باشیم. ایشان افزود: موضوع مشکلات مرتبط با بحث تخصیص ارز را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و از ظرفیت های مجلس شورای اسلامی در این خصوص استفاده خواهند نمود.