بازدید دکتر نجف زاده رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه شمالغرب کشور از شرکت چرخشگر

امروز چهارشنبه ۶ دی ماه آقای دکتر نجف زاده رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در شمالغرب کشور و هیئت همراه از شرکت چرخشگر بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت چرخشگر، آقای دکتر عمرانی مدیر عامل شرکت چرخشگر در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به مهمانان، اطلاعات کاملی در خصوص فعالیت شرکت، محصولات و پروژه های جاری به حاضرین ارائه نمود. مدیرعامل شرکت چرخشگر با اشاره به اینکه چرخشگر تحت لیسانس شرکت زد اف آلمان از دانش فنی قوی در زمینه تولید انواع گیربکس و مجموعه فرمان برخوردار است، افزود این شرکت قادر است محصولات خود را به بازارهای خارجی صادر کند. دکتر نجف زاده نیز در این جلسه، توضیحاتی از اقدامات نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز در راستای دیپلماسی اقتصادی و ایجاد پلی میان صنایع کشور و بازارهای بین المللی در جهت افزایش صادرات ارائه نمود.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه شمالغرب کشور در ادامه صحبت های خود از آمادگی این نمایندگی جهت بررسی کشورهای بازار هدف و بررسی راهکارهای اجرایی در زمینه توسعه صادرات توسط شرکت چرخشگر خبر داد. در پایان این نشست، دکتر نجف زاده و هیئت همراه از خطوط تولیدی شرکت چرخشگر بازدید و از نزدیک با ظرفیت های موجود در این واحد صنعتی آشنا شدند.